Wednesday, April 1, 2009

sejarah utk aku

selesai sudah perhimpunan agong UMNO kini saya berada di bukit gantang bersama2 mengikuti secara dekat perkembangan pilihanraya kecil parlimen bukit gantang.
perhimpunan agong UMNO baru2 ini adalah salah satu sejarah buat umno dan buat diri saya sendiri kerana ianya menyaksikan penyerahan kerusi presiden dan timbalan presiden UMNO. ucapan2 yang secara terus terang untuk kebaikkan UMNO telah di utarakan secara jelas dan penuh keikhlasan dan ianya diharap akan diambil perhatian oleh semua pihak samada pemimpin atau ahli di semua peringkat.
untuk wanita, pemuda, puteri dan majlis kerja tertinggi parti UMNO, perwakilan masing2 telah memilih kepimpinan mereka diatas kertas undi. maka semua perwakilan mestilah bertanggung jawab atas keputusan yg telah di terjemahkan. kita mesti akur dgn majoriti yg telah memilih, maka kita sebagai perwakilan meskipun pilihan kita tidak menang tapi kita harus berketuakan mereka yg menang dan melaksanakan kerja2 parti tanpa prajudis.kita tiada masa lagi utk memperkatakan tentang keputusan yg telah di buat, apa yg penting kita semua harus merapatkan barisan utk memperkuatkan parti kerana ALLAH utk agama , bangsa, dan negara.

1 comment:

  1. itulah yang sebaiknya.. tahniah bos kerana telah terlibat dalam sejarah negara...

    ReplyDelete